Известие

Collapse
No announcement yet.

Мистериозен проблем

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Мистериозен проблем

    Собственик съм на Алфа 146 1.6 Боксер и имам следният проблем: голям разход на гориво ,мембранен ефект отзад на ауспуха и нисък вакуум в колектора ( 0,4 Бара) което според мен е причината за разхода - влияе на МАP-a.
    По пътя на логиката вакуум в колектора ако не се губи от гарнитури се губи от газоразпределение.Свалих главите да проверя за накривени клапани и вътре видях в 2 от цилиндрите все едно изтървана метална шайба и предъвкана.Имаше 2 леко накривени клапана изправих ги , притрих клапаните към главите, и изчистих около 0,5-0,7мм нагари по челата на буталата и по главите.Смених вложки на клапаните.Сглобих колата и за мое учудване нямаше никаква промяна.Карах я няма и месец и пак я отворих.Този път за да сменя повдигачите - евентуалната причина за проблема.По главите имаше черни нагари (като сажди) , предполагам от богата горивна смес.Смених повдигачите и маслото с SELENIA 20 K 10w40 special for ALFA ROMEO, защото газоразпределението ако не е от клапани и зацепване ще зависи от повдигачи и вискозитет на маслото.Сглобих колата и отново никаква промяна.
    За големият разход може да има вина Ламбда сондата , но на диагностиката не беше дала грешка.
    Също така имам проблем с спирачката - твърд педал и слабо спиране.Сервото на спирачката взема вакуум от колектора ,но като елеминирам сервото и запуша вакуума налягането в колектора пак е 0,4 бара - което автоматично генерира 2,8-3 волта на MAP-a и оттам налива много гориво.Та според мен единственият проблем е с загубата на вакуум която бърка МАП-а , но това не е проблем ,а следствие от проблем.
    Ще съм много благораден ако сте се сблъсквали с този проблем и знаете неговото разрешаване

  • #2
    Първоначално публикувано от GeorgiMirov Покажи съобщение
    Собственик съм на Алфа 146 1.6 Боксер и имам следният проблем: голям разход на гориво ,мембранен ефект отзад на ауспуха и нисък вакуум в колектора ( 0,4 Бара) което според мен е причината за разхода - влияе на МАP-a.
    По пътя на логиката вакуум в колектора ако не се губи от гарнитури се губи от газоразпределение.Свалих главите да проверя за накривени клапани и вътре видях в 2 от цилиндрите все едно изтървана метална шайба и предъвкана.Имаше 2 леко накривени клапана изправих ги , притрих клапаните към главите, и изчистих около 0,5-0,7мм нагари по челата на буталата и по главите.Смених вложки на клапаните.Сглобих колата и за мое учудване нямаше никаква промяна.Карах я няма и месец и пак я отворих.Този път за да сменя повдигачите - евентуалната причина за проблема.По главите имаше черни нагари (като сажди) , предполагам от богата горивна смес.Смених повдигачите и маслото с SELENIA 20 K 10w40 special for ALFA ROMEO, защото газоразпределението ако не е от клапани и зацепване ще зависи от повдигачи и вискозитет на маслото.Сглобих колата и отново никаква промяна.
    За големият разход може да има вина Ламбда сондата , но на диагностиката не беше дала грешка.
    Също така имам проблем с спирачката - твърд педал и слабо спиране.Сервото на спирачката взема вакуум от колектора ,но като елеминирам сервото и запуша вакуума налягането в колектора пак е 0,4 бара - което автоматично генерира 2,8-3 волта на MAP-a и оттам налива много гориво.Та според мен единственият проблем е с загубата на вакуум която бърка МАП-а , но това не е проблем ,а следствие от проблем.
    Ще съм много благораден ако сте се сблъсквали с този проблем и знаете неговото разрешаване
    Хей човек, тоя разказ ми звучи сякаш има извънземна намеса в колата ти.
    AR 145 , 1.6 , 76 kw- ex; GT 1.9 JTD 110 KW
    Posted by Bat Vas:Алфиста трябва да има минимум две коли, ако не иска да ходи с градски транспорт от време на време.
    sigpic

    Comment


    • #3
      А да ти е идвало на ум,че имаш запушен ауспух.Как е катализатора!?Я го разкачи и виж как ще е.
      На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
      Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.

      Comment


      • #4
        Продължете с предположенията ако обичате...

        Comment


        • #5
          провери ли всички вакумни маркучета. стегни ги със скоби или ако са скапани ги смени. виж капачката на маслото дали влиза плътно.
          точка

          Comment


          • #6
            ---
            Last edited by ivan dimitrov; d.m.y г., 15:56.
            Арфа Ромео 146 1.6 боксер

            Comment


            • #7
              На 1ви и на 2ри цилиндър бяха подбиванията ( паднало парче от свеща каза предния собственик) , зацепването е на белезите.Не е от него.

              Comment

              Working...
              X